Trening siłowy

Należę do jednych z tych pasjonatów treningu, dla których trening siłowy zawsze był nieodłącznym elementem przygotowań do zawodów, czy utrzymania dobrej formy.

Siła jest podstawową bazą dla każdej innej zdolności motorycznej. Ponadto ma ona bardzo duży wpływ na mobilność, gdyż zwykle ograniczenia w mobilności, są ograniczeniem siły lokalnej, lub globalnej. Siła stanowi bazę do treningu szybkości, wytrzymałości, eksplozywności. Jest ona również również niezbędna do utrzymania właściwej postury, zdrowej sylwetki i zdrowych stawów.

Trening siłowy to również nauka utrzymywania właściwej postawy, przywracania prawidłowych wzorców ruchowych, odpowiedniego napinania ciała, a także powrót do postaw, jakie z łatwością przybieraliśmy jako dzieci.

Cardio

Aliquam lorem ante, dapibus in, viverra quis, feugiat a, tellus. Parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis.

Work/Life balance

Aenean vulputate eleifend tellus. Aenean leo ligula, porttitor eu, consequat vitae, eleifend ac, enim.

Nutrition Plans

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa.

Weight Loss

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis.

Jak pracuję?

Oczywiście punktem wyjścia jest aktualny poziom sportowy konkretnej osoby i doświadczenie w treningu siłowym. Staram się zwracać dużą uwagę na technikę, ale zdaję sobie sprawę, że czasem brak techniki, to zwykle brak siły, czy koordynacji. Zatem pozwalam popracować siłowo, bez stania ze szkiełkiem i okiem nim technika będzie “idealna”.

W swojej pracy wykorzystuję dużo treningu z ciężarem własnego ciała. Przy okazji łączę trening siłowy z treningiem mobilności. W treningu z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała korzystam także z lin podwieszanych TRX. Tego rodzaju trening stosuję jako stworzenie bazy siłowej, a także sprawnościowej. Wykorzystuję również elementy treningu animal flow celem podniesienia poziomu sprawności i siły.

Kolejnym elementem treningu siłowego są przyrządy w postaci sztang. Bazuję na najprostszych, choć technicznie bardzo wymagających ćwiczeniach, jak przysiad, martwy ciąg, podciąganie (ciężar własnego ciała), wyciskanie. Wprowadzam również ćwiczenia wprowadzające do nauki rwania i podrzutu.

Trening siłowy jest bardzo wszechstronnym treningiem, któremu towarzyszy wiele ćwiczeń akcesoryjnych.

Zapraszam do kontaktu

Jeśli jesteś osoba zainteresowaną treningami ze mną, lub masz pytania, na które nie znalazłeś odpowiedzi, to serdecznie zapraszam do kontaktu.